הבורסה לניירות ערך | ט"ו סיון תשפ"ב 14.06.2022 | שעת התחלה 09:00
שניות
דקות
שעות
ימים
כנס החירות הינו מפעל ייחודי אשר נוסד על ידי התנועה הליברלית החדשה ומרכז איין ראנד בישראל והוא מכנס יחדיו את האנשים והארגונים הפועלים לקידום החירות האישית והכלכלית בישראל.

החברה הישראלית ניצבת בפני אתגרים גדולים ומורכבים בתחומי הביטחון, הכלכלה והחברה והתפיסה הרווחת כי ניתן לענות על כל האתגרים הללו על ידי שליטה, חקיקה ואסדרה של חיי החברה והאזרחים מעלה דאגה עמוקה וחשש גדול לחירותו וקנינו של היחיד ולמרקם החיים בישראל.


חברה מודרנית, ליברלית ותוססת תלויה בחופש הביטוי והעיתונות, חופש התנועה, חופש המחשבה והאמונה, חופש ההתאגדות וחירותו של האדם משרירות ליבו של הממשל כל עוד לא פגע בגופו או ברכושו של אחר. תפקידה של הממשלה הוא לשמור על חירות אזרחיה, על מנת שיוכלו לחיות את חייהם באופן חופשי, ללא חשש מאלימות ומכפייה, מצד הממשלה או מצד אזרחים אחרים


הכנס מארח את מיטב הדוברים, החוקרים, העיתונאים, הפוליטיקאים ואנשי העסקים העוסקים בנושא אלו בחיי היום יום בין אם מתוך אידאולוגיה ובין אם מתוך ההכרח קיומי של החיים בישראל ומאפשר מקום מפגש לקהילה הליברלית על גווניה וזרמיה השונים.

כתובת: מרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך, אחוזת בית 2 תל אביב.

ד״ר עידית קלישר

ד"ר עידית קלישר

עידית  קלישר, ד"ר לכלכלה, חוקרת מדיניות כלכלית ומרצה לכלכלה. התמודדה בבחירות לכנסת ה-19 ברשימת "עלה ירוק – הרשימה הליברלית". מחברת "ביער" – ספר לילדים המבוסס על יסודות הכלכלה. הספר נכתב לאחר מחאת 2011, במטרה להנחיל כבר מגיל צעיר הבנה כלכלית בסיסית. מרצה בנושא חינוך כלכלי לילדים, מלווה מורים וצוותי חינוך בבניית תכניות לימוד העוסקות ביסודות הכלכלה החל מגיל הגן ומדריכת הורים לחינוך. 

קישור לסרטון
ח"כ שרן השכל

שרן השכל

היא יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט וחברת הכנסת מטעם מפלגת "תקווה חדשה". בעבר כיהנה כסגנית יושב ראש הכנסת וכחברת כנסת מטעם הליכוד.

קישור לסרטון
פרופ' עומר מואב

עומר מואב

הוא פרופסור לכלכלה באוניברסיטת רייכמן ופרופסור באוניברסיטת ווריק (University of Warwick). בין תחומי מחקרו צמיחה כלכלית, כלכלת פיתוח, וכלכלת ישראל.

קישור לסרטון
ד"ר אודליה מינס

ד"ר אודליה מינס

מרצה בכירה בפקולטה למשפטים, הקריה האקדמית אונו; מנהלת אקדמית של הקמפוסים החרדיים בקריה. כמו"כ מרצה  מן החוץ בפקולטה למשפטים באונ' תל אביב. חברת מועצת הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו. חוקרת בתחום המשפט המסחרי ורגולציה כלכלית. נשואה לרפאל, ואמא לתשעה.

קישור לסרטון
סגן השר אביר קארה

סגן השר אביר קארה

הוא סגן שר במשרד ראש הממשלה וחבר הכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת "ימינה", פעיל חברתי וממייסדי קהילת המחאה "אני שולמן".

קישור לסרטון
נפתלי שינדלר

נפתלי שינדלר 

נפתלי שינדלר הוא מלחין ומייסד בית הספר למוזיקה גוש עציון. בוגר תואר שני בפקולטה למוזיקה של אוניברסיטת ייל.  יצירותיו מנוגנות ברחבי העולם. ב2013, הוא נחשף להגות הליברלית דרך כתביו וסרטו של מילטון פרידמן ומאז הוא חבר בתנועה הליברלית החדשה. הוא פעיל בכתיבת תוכן ותפעול דף הפייסבוק של התנועה ומרכז את פרויקט מדד החירות שמדרג את החקיקה של חברי הכנסת על פי תרומתה לחירות.

קישור לסרטון
בועז ארד

בועז ארד

בועז ארד, שותף לייסוד התנועה הליברלית החדשה ומייסד מרכז איין ראנד בישראל. משמש כדובר התנועה הליברלית החדשה שימש בתפקיד עמית מחקר ודובר במכון ירושלים לחקר שווקים. כמו"כ היה חבר בצוות המערכת של המהדורה העברית של "ביזנסוויק" וכתב טור קבוע במוסף הכלכלי של מקור ראשון. בועז הוציא לאור ועורך מאז שנת 1987 את כתב העת "אנכי" המוקדש לפילוסופיה של איין ראנד (www.anochi.com) וכן ייסד ושותף לכתיבת "הבלוג הירוק" העוסק בנושאי סביבה ושותף לייסוד הפורום לרציונליות סביבתית. מאמריו וניירות עמדה אותם כתב בנושאי צבא מקצועי, זכויות ניצולי השואה, חינוך סביבתי, ונושאים נוספים העוסקים בקידום חופש אישי וכלכלי מופיעים בתדירות רבה במדייה הישראלית.

קישור לסרטון
ד"ר מיכאל שראל

ד"ר מיכאל שראל

הוא כלכלן ישראלי העומד בראש פורום קהלת לכלכלה בתוך פורום קהלת. לשעבר הכלכלן הראשי במשרד האוצר ולפני כן הכלכלן הראשי של קבוצת הראל.כיום ראש פורום קהלת לכלכלה. בעל תואר דוקטורט מאוניברסיטת הרווארד.
כיהן עד 2014 ככלכלן הראשי של משרד האוצר והממונה על הכנסות המדינה, מחקר וקשרים בינלאומיים. שראל עבד עבור הבנק העולמי, קרן המטבע הבינלאומית, מחלקת המחקר בבנק ישראל, עמד בראש אגף המחקר במשרד האוצר ובראש אגף כלכלה ומחקר בקבוצת הראל.

קישור לסרטון
אביתר קירשברג

קישור לסרטון
עו״ד ליבי מולד

קישור לסרטון
מוטי היינריך

מוטי היינריך

מוטי היינריך בוגר הטכניון בחיפה בהנדסה. בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.


בעל אתר האינטרנט "קו ישר" שמציג מודל חלופי לתפקודה של מדינת ישראל. מודל מפורט המבוסס על כלכלה חופשית.
חוקר באופן עצמאי במשך למעלה מעשרים שנה את רוב המערכות השלטוניות בישראל כדי לתת מענה לשאלה איך נוכל להיות למדינה העשירה בעולם.
בעל עסק עצמאי בתחום הנדל"ן שמתמחה בניהול מאות נכסי מגורים במרכז הארץ עבור ישראלים ותושבי חוץ.

קישור לסרטון
דני כץ

קישור לסרטון
יהודה הראל

יהודה הראל

הוא חבר הכנסת ה־14 וחתן פרס ישראל בחקלאות והתיישבות לשנת תשע"ח (2018). זוכה פרס אביר החירות לשנת 2020.

קישור לסרטון
סמדר כץ

סמדר כץ

סמדר היא ציירת ומורה לאומנות. נולדה וגרה בנהלל, דור שלישי לחקלאים מראשוני העמק. למדה גרפיקה בטכניון, תולדות האמנות באוניברסיטה העברית, ציור בניו-יורק ובאנגליה. מציירת בכל הטכניקות - שמן, אקוורל, פסטל, רישום. עבודתה מתאפיינת בזיקה רבה לציור הריאליסטי-קלאסי, בנושאים מגוונים - פורטרטים, עירום, נופי כפר ועוד. מומחיות: פורטרטים קלאסיים בהזמנה; פורטרטים בשמן בטכניקת אלה-פרימה (ציור פורטרט מהיר ממודל חי). הציגה 16 תערוכות יחיד בארץ ובארצות הברית.

קישור לסרטון
ח"כ אמיר אוחנה

ח"כ אמיר אוחנה

הוא חבר הכנסת מטעם הליכוד. כיהן כשר לביטחון הפנים, כשר המשפטים, וכיושב ראש הוועדה המיוחדת של הכנסת לדיון בחוק הלאום, יו"ר ועדת המשנה לכוח אדם בצה"ל של ועדת החוץ והביטחון ויו"ר התא "גאווה בליכוד". היה השר ההומוסקסואל הגלוי הראשון בתולדות ישראל. עורך דין במקצועו.


קישור לסרטון
אייר רייכל

קישור לסרטון
דרור לביא

דרור לביא 

דרור לביא הוא מנכ"ל "חזית - לוחמים למען צבא התנדבותי", יזם ובעל חברת הפקות. בעבר הקים וניהל את ערוצי הטלויזיה יס אנימה והוט אנימה.

קישור לסרטון
השר עודד פורר

השר עודד פורר

עודד פורר (נולד ב־30 במאי 1977) הוא שר החקלאות ופיתוח הכפר והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מטעם מפלגת ישראל ביתנו. בעבר היה מנכ"ל משרד העלייה והקליטה ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי.

קישור לסרטון
ערן בר-טל

ערן בר-טל

הוא עיתונאי, היה העורך הכלכלי של עיתון ישראל היום[1]. שימש מרצה ל"פיתוח חשיבה כלכלית" בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן. ערך את המהדורה העברית של הספר החופש לבחור מאת מילטון פרידמן, מנהל תוכנית "כלכלה בשבילך" של מרכז איין ראנד, המקדמת השכלה כלכלית.

קישור לסרטון
פרופ' יונתן דובי

פרופ' יונתן דובי

בעל תואר דוקטור לפיסיקה תיאורטית מאוניברסיטת בן-גוריון. בדוקטוראט עסק בתכונות של מוליכי-על, שהם חומרים שיכולים להעביר זרם חשמלי ללא איבודי אנרגיה. לאחר הדוקטוראט התגורר בארה"ב למשך שלוש שנים, שם חקר בין היתר תכונות המרת אנרגיה והעברת אנרגיה של צמתים ננומטריים באוניברסיטת קליפורניה סאן-דייגו ובמעבדות הלאומיות בלוס-אלאמוס.
לאחר חזרתו הצטרף לצוות חוקרים בחברת "לנדא לאבס" (בהקמת בני לנדא) המחפשת פתרונות חדשניים לאנרגיה מתחדשת.
ב-2012 הצטרף לסגל אקדמי במחלקה לכימיה באוניברסיטת בן-גוריון. תחומי העניין המדעיים שלו כוללים מעבר זרם חשמלי דרך מולקולות, ננוטכנולוגיה ותורת הקוונטים.
מרצה בהתנדבות לתלמידי בית-ספר מזה שנים רבות תחת מסגרות "בשער" ו"ניצוצות". בשעות הפנאי מנגן מוסיקה קלאסית וגולש גלים. חתן פרס קריל למצויינות מדעית לשנת 2017.

קישור לסרטון
רותם סלע

רותם סלע 

רותם סלע הוא מייסד ומו"ל הוצאת סלע מאיר.

הוצאת סלע מאיר הוקמה בשנת 2014 בכדי להביא לקורא הישראלי ספרות עיונית פורצת דרך מהארץ ומהעולם. מאז ועד היום היה לנו הכבוד להוציא לאור את ספריהם של קרולין גליק, טוביה טננבום, דיוויד גולדמן, דונלד טראמפ, ארז תדמור, עקיבא ביגמן, ג'ורדן פיטרסון, יעקב סבג, דאגלס מאריי, בן הכט, רן בריו, איין ראנד ועוד רבים וטובים. ביחד אתכם, קוראי ההוצאה, אנחנו מובילים פריצת דרך רעיונית בישראל ומביאים לגיוון אינטלקטואלי בשיח הציבורי.

קישור לסרטון
עו"ד תמיר דורטל

קישור לסרטון
נטע גנור

נטע גנור - פאנל ותערוכה

"דלת סתרים" – תערוכתה של האמנית נטע גנור בכנס החירות.

נטע גנור נולדה ב-1979 בירושלים. בגיל 15, בעקבות שבץ של חוט השדרה, הפכה באופן פתאומי למשותקת בארבע הגפיים. במשך שלוש שנים עברה שיקום בביה"ח אלי"ן, למדה מחדש לנשום בכוחות עצמה, ללא מכונת הנשמה, ולצייר באמצעות הפה.
בשנת 2003 התקבלה נטע לארגון הבינלאומי של אמני הציור בפה וברגל (ראו למטה). נטע משלבת בעבודתה דיוק ורמת פירוט גבוהה. היא מציירת בעיקר בצבעי שמן ואקריליק. לרוב היא משתמשת בצבעים עזים, באופן שלוכד את הצד הססגוני והאופטימי של המציאות, סגנון ריאליסטי עם נגיעות נאיביות.
בין היתר, כתבה ואיירה שלושה ספרי ילדים בהוצאת הארגון, המלווים בציוריה.
תערוכה זו מבוססת על ספרה האחרון, "דלת סתרים". הספר הינו ספר שירים המלווים בציוריה. הקונספט הכללי מאחורי הספר הוא ניסיון להביט על העולם דרך עיניהם של ילדים, והניסיון להתחקות אחר המניעים הרגשיים והנפשיים המלווים אותם, תוך כדי התבגרותם ובניית אישיותם.
הרעיון מאחורי כל ציור וציור הוא לשדר למתבונן בו, יחד עם השיר הנלווה, תחושה של שקיעה בתוך הציור ומעורבות בו. הציור עצמו מכיל אלמנטים שאמורים לייצג את רגשות הילד או הילדה המצוירים בו, המזדהים עם אותם אלמנטים, ובה בעת, הילדים הקוראים את השיר או המתבוננים בציור, מזדהים עם הילד או הילדה המצוירים בו.
הציורים בתערוכה מלווים בשירים מהספר ובהסברים קצרים על הרעיונות מאחוריהם. בכתיבת ההסברים השתתף בעלה של נטע, איל גרנט.
נטע מעבירה הרצאות לקהל הרחב, בהן היא מספרת את סיפור חייה, ופועלת בספֶרה הציבורית על מנת לקדם מודעות לאנשים עם מוגבלות. היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ו-MBA במערכות מידע, עובדת בתעשיית ההייטק, נשואה לאיל ואמא לאיתי.


נפגענו, אך לא נכנענו - אמני הציור בפה וברגל
הארגון הבינלאומי של אמני הציור בפה וברגל הוקם באירופה בשנת 1956 בידי קבוצה של 17 אמנים אשר איבדו את עצמאותם הפיזית בתאונות, במחלות או בפגעי מלחמה. כוונת המייסדים היתה להקים ארגון שיאגד בתוכו אמנים נכים שיוכרו מבחינה אמנותית ויוכלו להגיע לעצמאות כלכלית.
בסניף הישראלי, אשר הוקם בשנת 1967, חברים אמנים נכים שמציירים באמצעות הפה או הרגל, ומביעים את עצמם ואת רגשותיהם בצבע וברעיונות דרך ציוריהם. אמנים אלו שייכים למשפחה של אלה שנפגעו אך לא נכנעו, שגילו אומץ לב, נחישות והתמדה, ובמאמץ רב למדו ופיתחו דרך לצייר ולהתבטא באמצעות המכחול.
מדי שנה מציגים חברי הארגון הישראלי לקהל הרחב בארץ ובעולם מגוון של מוצרים: לוחות שנה, כרטיסי ברכה, הדפסי ציורים על קנבס, ספרי ילדים, יומנים, סימניות, הגדות של פסח ועוד – הכל פרי מכחולם.
להזמנות: אתר וחנות אונליין - www.mfpa.co.il | טלפון - 03-9317077 | מייל - peveregel@gmail.com

קישור לסרטון
צילום: נטע גנור
ריקי ממן

ריקי ממן

עמיתת מחקר בפורום קהלת. ממייסדי 'הדור הבא: הורים למען בחירה בחינוך' וממייסדי 'תחרות – התנועה לחירות בתעסוקה'. ריקי בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וקולנוע מאוניברסיטת תל אביב, תואר בחינוך ותעודת הוראה ממכללת הרצוג ותואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. לשעבר מנהלת אקדמית בקרן תקווה, מנהלת תהליכים בחברת "תובנות" ומנהלת פרויקטים במכללה למדינאות. ריקי פרסמה מספר ניירות מדיניות בתחום מדיניות חינוך.

קישור לסרטון
הרב ד"ר יוחאי מקבילי

הרב דר' יוחאי מקבילי

הרב דר' יוחאי מקבילי הוא יזם וחוקר, הקים מפעל משנה תורה להנגשת כתבי הרמב"ם בשנת 2004. הרב ד"ר יוחאי מקבילי, ראש מפעל משנה תורה להנגשת כתבי הרמב"ם. מפתח אלגוריתמים בחברת היטק רפואית, ומרצה בטכניון לפילוסופיה של הרמב"ם ולפילוסופיה פוליטית יהודית. לאחרונה הוציא את ספרו ההגותי-מהפכני של הרמב"ם "מורה הנבוכים" עם ביאור עדכני ותרגום חדש.

קישור לסרטון
DR. TOM G. PALMER

Dr. Tom Palmer

Dr. Tom G. Palmer is executive vice president for international programs at Atlas Network where he holds the George M. Yeager Chair for Advancing Liberty. He is co-author with Matt Warner of Development with Dignity: Self-Determination, Localization, and the End to Poverty (Routledge, 2022). He is also a senior fellow at the Cato Institute.

Palmer received his B.A. in liberal arts from St. John's College in Annapolis, Maryland, his M.A. in philosophy from The Catholic University of America, Washington, D.C., and his doctorate in politics from Oxford University.

קישור לסרטון
DR. AARON SMITH

Dr. Aaron Smith

Aaron Smith is an instructor and fellow at the Ayn Rand Institute. He is an instructor for ARI’s Objectivist Academic Center, ARI Campus and ARI’s internship program. He teaches and designs educational content for the Institute’s intellectual training and e-learning programs. He writes, speaks and gives interviews for the Institute and provides intellectual and editorial support to a variety of ARI’s programs.


Dr. Smith received his PhD in philosophy from Johns Hopkins University where his research focused on Aristotle’s theory of knowledge. Prior to joining ARI in 2013, he was a visiting assistant professor of philosophy at the University of Maryland, Baltimore County, where he taught courses in ancient Greek philosophy, moral theory and epistemology. He is also a graduate of the Objectivist Academic Center and an alumnus of ARI’s Advanced Education Program.

קישור לסרטון
DR. NIKOS SOTIRAKOPOULOS

 Dr. Nikos Sotirakopoulos

Nikos Sotirakopoulos is an instructor and visiting fellow at the Ayn Rand Institute. He received his PhD in political sociology from University of Kent in the UK, and has been teaching in UK universities for 10 years.


Dr. Sotirakopoulos is also the director of Ayn Rand Institute Europe and a graduate of the Objectivist Academic Center. He has been a frequent commentator in British media, and has written two books: The Rise of Lifestyle Activism: from New Left to Occupy and Identity Politics and Tribalism: the New Culture Wars.

קישור לסרטון
טל צפאני

קישור לסרטון
גלעד אלפר

גלעד אלפר

גלעד אלפר הוא כלכלן ישראלי ומייסד מפלגת חופש. הוא שימש חבר המועצה הכלכלית המייעצת לשר האוצר, אנליסט בתפקיד מנהל מחקר מניות זרות בחברת אקסלנס נשואה ופובליציסט פעיל ברשתות החברתיות. אלפר היה ממקום 3 ברשימת זהות לכנסת ה-21. 

קישור לסרטון
ד"ר ליאור אשבל

ד"ר ליאור אשבל


ד"ר ליאור אשבל
בעל תואר דוקטור להנדסת אנרגיה מתכנית האנרגיה ע"ש גראנד בטכניון.
עמית מחקר במעבדה לזרימה רב-פאזית סביבתית, בפקולטה להנדסת מכונות שבטכניון.
מחקרו מתמקד במכניקת זורמים ובתופעות של אינטראקציות זורם-מבנה בעלות השלכות להפקת אנרגיה.


מהנדס ראשי בחברה "ליר - תפעול איכות סביבה" שעוסקת בקידום פרויקטים סביבתיים מול הרשויות.
החברה השתתפה בהקמה של מספר תחנות-מעבר גדולות לטיפול באשפה בכל רחבי הארץ, ומייעצת לחברות אנרגיה בהיבטי תפעול, תחזוקה ובקרה.



A graduate of the Grand Technion Energy Program (GTEP), Dr. Lior Eshbal holds a PhD in energy engineering.
Research Associate at the Environmental Multi-Phase Flow Laboratory (EMPFL), in the Faculty of Mechanical Engineering at the Technion.
He specializes in fluid mechanics, with a particular focus on phenomena related to fluid-structure interactions that are relevant to the production of energy.


Chief Engineer for LIR-Environmental Enterprise, a company that coordinates environmental projects with local authorities.
The company has been involved in the design and construction of a number of large waste management and material recovery facilities throughout the country. The company also advises energy companies on operational and maintenance issues.

קישור לסרטון
יונתן דאון

קישור לסרטון
מיקי ליכטנפלד

מיקי ליכטנפלד

מיקי ליכטנפלד היא מנהלת הסניף הישראלי של ארגון אמני הציור בפה וברגל .

ארגון אמני הציור בפה וברגל הינו ארגון בינלאומי שנוסד בשנת 1956 באירופה, על ידי קבוצה של 16 אמנים נכים.

מטרתו של הארגון מהיום הראשון היתה לאפשר לאמנים ליצור, לפרסם ולהתפרנס מעבודתם הייחודית ומעוררת ההשראה מבלי להיות לעול על החברה ועל הסובבים אותם.

הארגון הלך וגדל והסניף הישראלי נפתח ב- 1965 ומאז מאפשר לאמנים ישראלים להיות חלק בלתי נפרד מהארגון.

כיום, הסניף הישראלי כולל 15 ציירים, שהופכים את המקום הזה למשפחה.

הארגון הבינלאומי פועל בלמעלה מ- 70 מדינות ומונה כ- 800 ציירים.

קישור לסרטון
הלל גרשוני

הלל גרשוני - מחבר "כסף של אחרים"

הלל גרשוני הוא פעיל ברשתות החברתיות, כתב על גבי במות עיתונאיות מגוונות והרצה במקומות רבים בנושאי כלכלה וסביבה, תוך תמיכה בשוק חופשי ובמבט ריאליסטי ומפוכח על כל תחומי החיים. גרשוני הוא חבר בפורום לרציונליות סביבתית. בשעות הפנאי שלו הוא גם עשה דוקטורט בתלמוד, תרגם את מורה הנבוכים מערבית לעברית, וערך ותרגם ספרים רבים.


כסף של אחרים: מעבר לספר
בספר "כסף של אחרים" נדונו מגוון של אמונות שגויות בנושאי כלכלה וסביבה שעולות לכולנו ביוקר. כאן נעסוק בנושאים שלא זכו להיכנס לספר: האם תאגידי הענק מהווים איום על הכלכלה והחברה? למה מחירי הדיור גבוהים כל כך? למה בעצם לא לפקח על מחירי השכירות? האם חינוך ממלכתי הוא רעיון טוב? האם קניין רוחני הוא באמת קניין? ועוד. כמו כן תינתן במה פתוחה לקוראים לשאלות ותשובות על הספר.


בשבח הספר "כסף של אחרים":
פרופ' עומר מואב: "ספר חשוב שמפריך בצורה בהירה מגוון רחב של אמונות שגויות על הכלכלה"
עירית לינור: "הספר מהנה ומבדר וגם משכיל מאוד"
ירון לונדון: "קראתי ונהניתי, מפני שהוא קריא, קולח, מכיל דוגמאות מאירות עיניים ומבסס היטב את הטענות בזכות ידו הפלאית של השוק ובגנות התערבותה של הממשלה ביחסים בין קונה מרצון למוכר מרצון"
הרב חיים נבון: "ספר מצוין"

קישור לסרטון
הלל גרשוני
טל לוריא

טל לוריא

טל לוריא הוא מורה למתמטיקה, כלכלה ואזרחות בתיכון שש שנתי, יזם חברתי, בלוגר ומייסד קבוצת "מורים מובילים שינוי".
טל עוסק בשיפור מעמד המורה והעלאת יוקרתו המקצועית באמצעות קידום רפורמות ליברליות במערכת החינוך. לאחר פעילות של מספר שנים טל ייסד את 'מורים מובילים שינוי' על מנת להשפיע מהשטח, מתוך הנחה שארגוני המורים אינם מייצגים את צרכי המורים ואת צרכי המערכת בצורה מיטבית.
במחקרו בתואר השני במדיניות ציבורית, טל בוחן את ההשפעה של אוטונומיה תקציבית של מנהלי בתי ספר.

קישור לסרטון
רועי כ"ץ

קישור לסרטון
ד"ר רפאל מינס

ד"ר רפאל מינס

רפאל מינס הוא דוקטור לפיזיקה חוקר ומרצה באוניברסיטת אריאל, נשוי לאודליה ואב לתשעה ילדים.
רפאל ניהל את יחידת המיקרוסקופיה באוניברסיטת בר אילן ושימש שם כמרצה מן החוץ, וכיום הוא חבר הסגל הבכיר במחלקה לפיזיקה באוניברסיטת אריאל ועומד בראש המעבדה לביו-אלקטרומגנטיות.

קישור לסרטון

מה בתוכנית

צור קשר

שלחו